Yoga – Terminen Våren -20 med Elisabeth

   VÅR-TERMINEN BÖJAR V. 5    

BRA ATT VETA

Elisabeths Yoga pass kan du betala med  e-Passi/friskvårdskuponger uppvisa leg.
När du är sjuk/missar ett pass har du terminen på dig att ta igen i mina övriga grupper. Gravidyoga finns just nu 1 grupp övriga klasser är inte anpassade till Gravida
Du får 10 % på massage samtal, behandlingar hos Sanna, Elisabeth o Rolf
I Kursavg. ingår lån av Yogamattor filtar klossar Bolster m.m.

 

Prova på – gratis v. 4
Måndag o onsdag em/kväll  se olika yoga klasser nedan Elisabeth
Tisdag
Torsdag Bokenäs Bygdegård
Fredag
Anmälan krävs

Elisabeths Kurser är vecka  
måndagar  v. 5- 20 = 14ggr
tisdagar 5-12= 7 ggr
Onsdagar v.5-20 =  14ggr
Torsdagar v..5-17  = 11ggr
Fredagar V.= ggr

Uppehåll  måndagar v. 8 +16
Uppehåll Tisdagar   V. 8
Uppehåll Onsdagar    V 8+15
Uppehåll Torsdag    V. 8 +15
Uppehåll Fredag       V. 8, 15 och 18

Blanda fritt mellan Elisabeths Grupper
Gå 2ggr / veckan  få 15%
Gå 3 ggr/veckan få 20%

Tarasyogastudio UDDEVALLA

ELISABETS KURSER  Här Gäller e-Passi/Friskvårdskuponger

Måndagar (kväll)
kl. 17.30  -Rygg Yoga/Hatha- SivanandaYoga 
Meditation V. 9, 12och 15 i anslutning till passet

Lugnare pass Vi värmer upp utan Surya Namaska(Solhälsningen) vi gör  Förövningar/stretchar kroppen, Yoga positioner Bra när man är ny eller vill göra lite mindre. Kan Vara Bra för trötta spända ryggar o muskler o leder, kan minska stress, trötthet, skapa lugn avslappning
vi gör Andningsövningar o djupavslappning varje gång.
Vi andväder oss också av Ljud -toning, för att bland annat  släppa blockeringar vi provar restorative pos.(tar hjälp av bolster klossar)
Anmälan Krävs

 

Onsdagar (kväll)

kl 19.00      Hatha-SivanandaYoga  – 
Meditation V , 10, 13 och 16 i anslutning till passet

Här gör vi mer Yoga,   vi värmer upp med Surya Namaskar (Solhälsningen)  Pranayamas,  andningsövningar   avslutar alla pass med djupavslappning, provar Restorative pos. Anmälan

 

För information o anmälan RING el. MAILA  ELISABETH  070-5382234
MAIL
elisabeth@tarasyogastudio.se

 

 Torsdagar  Bokenäs Bygdegård
 KL: 18.30-20.00 Hatha SivanandaYoga

Meditation i anslutning till passen V. 7, 11 och 16 (Om du vill  kan du stanna)

Kom Landa och Njut 
Vi tar Hjälp av Yoga positioner som kan mjuka upp, sträcka och strärka våra muskler. även förbättra cirkulation. Vi gör andningsövningar som hjälper oss att få en djupare andetag, lugna kropp o sinne. Avsluta alla pass med Djupavslappning

Fredagar  

KL.06.45   Hatha Sivanandayoga –     (just nu ingen aktiv grupp
intresserad hör av dig

Meditation V   10, 13 och 17 i anslutning till passet
Kom Landa och Njut
Morgonen som är den bästa tiden för yoga. vi värmer upp med Surya Namaskar (Solhälsningen). Vi gör Yoga positioner/asanas , som mjukar upp stela muskler, förbättrar cirkulationen o kroppskännedomen, i kombination med andning + (separata andningsövningar,) vi skapar en förening mellan kropp, själ o sinnen som skapar ett djupare lugn
Anmälan