Yoga – Terminen Hösten -19 med Elisabeth

   HÖST-TERMINEN BÖJAR V. 35    

BRA ATT VETA

Elisabeths Yoga pass kan du betala med  e-Passi/friskvårdskuponger uppvisa leg.
När du är sjuk/missar ett pass har du terminen på dig att ta igen i mina övriga grupper.Gravidyoga finns just nu 1 grupp övriga klasser är inte anpassade till Gravida
Du får 10 % på massage samtal, behandlingar hos Sanna, Elisabeth o Rolf
Du får 10% när du äter på Solkällan uppvisande av legitimation.
I Kursavg. ingår lån av Yogamattor filtar klossar Bolster m.m.

Återtagande av Anmälan/återbetalning
Du har enligt lag om distansavtal o avtal utanför affärslokal rätt att ångra dig o avboka din anmälan genom att
Meddela oss inom 14 dagar från det att du fått bekräftelse från oss på Tarasyogastudio att du har en plats reserverad på en kurs hos oss
avbokar du enligt ovan har du rätt att få kursavgiften tillbaka
Om kursen har startat och du deltagit 1 gång har du accepterat att avstå från ångerrätten.

Förutom vad som gäller ovan är anmälan bindande

om deltagaren vill återta sin anmälan när ångerrätten förfallit gäller följande
vid återtagande senast 7dagar före kurs start, kursavgiften återbetalas – 10%
av kursavgiften minst 100
Vid återtagande av anmälan efter 7 dagar före kursstart men innan dag för start debiteras halva kursavgiften.
Vid återtagande av kurs anmälan samma dag som kursstart eller senare debiteras hela avgiften.

Prova på – gratis v. 34
Måndag o onsdag em/kväll  se olika yoga klasser nedan Elisabeth
Tisdag Fm
Torsdag
Fredag
Anmälan krävs

Elisabeths Kurser är vecka  
måndagar   v. 35-49  =14 ggr
Måndagar
tisdagar
Onsdagar v.35-49 = 14 ggr
Gravidyoga startar v. 35 rullar med 5 ggr i taget
Torsdagar v  =
Fredagar V.35 -49=14 ggr

Uppehåll  måndagar v.44
Uppehåll Tisdagar
Uppehåll Onsdagar    V 44
Uppehåll Torsdag
Uppehåll Fredag       V.  44

Blanda fritt mellan Elisabeths Grupper
Gå 2ggr / veckan  få 15%
Gå 3 ggr/veckan få 20%

Tarasyogastudio UDDEVALLA

ELISABETS KURSER  Här Gäller e-Passi/Friskvårdskuponger

Måndagar (kväll)
kl. 17.30  -Rygg Yoga/Hatha- SivanandaYoga 
Meditation V.38,41och 45 i anslutning till passet
Lugnare pass Vi värmer upp utan Surya Namaska(Solhälsningen) vi gör  Förövningar/stretchar kroppen, Yoga positioner Bra när man är ny eller vill göra lite mindre. Kan Vara Bra för trötta spända ryggar o muskler o leder, kan minska stress, trötthet, skapa lugn avslappning
vi gör Andningsövningar o djupavslappning varje gång.
Vi andväder oss också av Ljud -toning, för att bland annat  släppa blockeringar vi provar restorative pos.(tar hjälp av bolster klossar)
Anmälan Krävs

 

Onsdagar (kväll)

 

Kl. 17.00-18.30         Gravid Yoga     anmälan

Stärkande under graviditeten,  förberedande för förlossningen, Profylaxrörelser som hjälper under förlossningen,  Lättare återhämtning  Vi gör restorative positioner,

Du tränar också på ANDNING, PROFYLAKTISK ANDNING  och  AVSLAPPNING

YOGAN ger dig också 3 verktyg att jobba som :
1. förmågan att kontrollera andningen,  2. förmågan att slappna av och
3. förmågan att lyssna på din kropp.

 

kl 19.00      Hatha-SivanandaYoga  –  Meditation V , 39,42 och 46 i anslutning till passet
Här gör vi mer Yoga,   vi värmer upp med Surya Namaskar (Solhälsningen)  Pranayamas,  andningsövningar   avslutar alla pass med djupavslappning, provar Restorative pos. Anmälan

För information o anmälan RING el. MAILA  ELISABETH  070-5382234
MAIL
elisabeth@tarasyogastudio.se

 

 

  KL  tid enligt överenskommelse      BarnYoga 7-11år   
                för mer inf. gå till barnyoga el ring mig Elisabeth 070-5382234
INGA MANTRAN

 

KL   tid enligt överenskommelse  Ungdomss Yoga 13- 19 år 

Vi gör yoga, andning o avslappningsövningar. vi tränar på att lyssna på kroppen. tar hjälp av restorative positioner, klossar bolster m.m.
INGA MANTRAN
               för mer inf. gå till Ungdomssyoga el. ring  mig Elisabeth 070-5382234

Fredagar  morgon

KL.06.45   Hatha Sivanandayoga –     Meditation V   40, 43  och 47 i anslutning till passet
Morgonen som är den bästa tiden för yoga. vi värmer upp med Surya Namaskar (Solhälsningen). Vi gör Yoga positioner/asanas , som mjukar upp stela muskler, förbättrar cirkulationen o kroppskännedomen, i kombination med andning + (separata andningsö,) vi skapar en förening mellan kropp, själ o sinnen som skapar ett djupare lugn
Anmälan